Thirsk
Administrator
|
Post by Thirsk on Oct 26, 2012 22:49:48 GMT 1
Har lige bikset en youtube-playlist sammen med musik, jeg forestiller mig som værende godt som soundtrack til boardet her. Gi' det et lyt, næste gang du skal skrive en karakter eller lignende, måske hjælper det med at ramme stemningen : ) Listen er præget af en del elektronisk musik, men siden det nu engang er sci-fi, så syntes jeg at det er mest passende. Det er nu en blandet landhandel, og der er lidt af hvert imellem. Numrene er som følger: Survive - "Hourglass" Mux Mool - "Valley Girls" Electric Orange - "Holzbock" Kryptic Minds - "Six Degrees" Trust - "Bulbform" Survive - "Hourglass" Dead Can Dance - "Opium" Montgomery Clunk - "Heat" Swans - "Avatar" Trust - "Trinity" Floex - "Forget-me-not" Godspeed you! Black Emperor - "Static" Kraftwerk - "Aerodynamik" Machinarium Soundtrack - "By the Wall" Listen findes her, for your convenience: www.youtube.com/playlist?list=PLHu93ZNMwPrLlWq6jUlxXrJAL6_nZGQF8&feature=mh_lolzHvad musik assosierer I med Causeway? Del det endelig, jo mere musik vi kan få banket herind, desto bedre!
|
|
Thirsk
Administrator
|
Post by Thirsk on Oct 27, 2012 13:39:56 GMT 1
|
|
Viral
New Member
|
Post by Viral on Nov 6, 2012 12:15:09 GMT 1
Finder både billede og lydsiden inspirerende når jeg skriver sci-fi! www.youtube.com/watch?v=lbQCf8F1JsEFun fact: Billedsiden er klip fra Ghost in the shell, og er faktisk den originale musikvideo
|
|