|
Post by akumetsu on Nov 4, 2012 21:18:30 GMT 1
Han smilede venligt til hende godt nok var det en løgn med at han ville lave film men det var med til at virke som en normal person og sagde "man er jo også nødt til at leve og de eneste film som giver godt kræver en menneske og et rumvæsen som har mange arme eller tentakeler" og han så på hende så man kunne fornemme hvad han mente hvad for en slags film han talte om og han trykkede et par gange på skærmen og en døren åbnede og et bord og et par stole som havde været at højeste mode fra den sidste årtusind men ellers lignede rummet rummet ude i Realspace og han sagde venlig "damerne først"
|
|
Aurelia
New Member
Aurelia | 20 ?r | Fotograf
|
Post by Aurelia on Nov 9, 2012 19:03:14 GMT 1
Aurelia var umildbart ikke i stand til at se om han løj eller ej. Desuden var det en privat sag, og hvis ikke han ville sige det, var det vel egentlig også ganske normalt. Aurelia rystede grinende på hovedet. "Det kan du have ret i. Jeg vil dog ærligt indrømme at jeg ikke har forstand på det" sagde hun med et lille grin. Aurelia betragtede hvad han gjorde, bare for at være med i hvad der foregik. Hun så nysgerrigt ind i det nye rum der pludselig var kommet frem. Det så meget hyggeligt ud og hun tog imod hans tilbud om at gå først ind. Man skulle jo udforske alt omkring sig! "Tak" sagde hun med et venligt smil som hun gik ind. Hun drejede let rundt om sig selv for at se rundt i hele rummet.
|
|
|
Post by akumetsu on Nov 12, 2012 7:52:01 GMT 1
Akumetsu gik ind i rummet og døren lukket efter ham og satte sig på en af stolene og sagde smilende til hende "måske kunne du være med i at mine små film projekter du vil ligner den rigtige som en nysgerrig fotograf som har fået taget billeder af de forkerte mennesker" og han tog en pakke cigaretter og tog en til sig selv og rakte pakken til hende og grinede lidt mens han tændte cigaretten som man se var hjemme rullede sagde "eller den gode Steel head* som gør alt for at stoppe en bande"
*Steel head en person som vil kun gøre en ting uanset hvad selvom det kunne dræbe dem
|
|