Aurelia
New Member
Aurelia | 20 ?r | Fotograf
|
Post by Aurelia on Oct 26, 2012 21:31:23 GMT 1
Aurelia Keegan var for en gansk skyld ude på sit arbejde som fotograf. Egentlig var det ikke et særlig smart område eller tidspunkt at hun var her på, men arbejde var arbejde. Aurelia var iklædt sort tøj som sad tæt af hendes krop for at gøre det nemmere for hende at liste af sted og glemme sig ind mellem containere eller andre smalle områder. Over skulderen var der en rem hvor der for enden var et stort kamera som hun brugte. Hendes tykke røde hår var bundet sammen til en fletning som sad ned af ryggen på hende. Egentlig burde hun være utrolig synlig med det hår, men det var som om at alle arbejderne var travlt optaget af noget andet. Aurelia klatrede op på toppen af en stor grøn container og kiggede rundt med vinden der blæste mod sig. Hun kiggede mod den store port og satte hovedet lidt på skrå. Hun tog kameraet op til ansigtet og kiggede igennem lincen. Parat til at tage et billede.
|
|
|
Post by akumetsu on Oct 26, 2012 22:53:59 GMT 1
Akumetsu blev løftet og slået ind i port at en mand som var tydeligt havde brugt sine skolepenge på få indopereret muskler fra et næsehorn og fået en tatovering på hans brystkasse som blinkede til hans hjerte slag og for alle som kunne læse havde tatovøren skrevet Burkes job som var slang for en som gjorde ting uden at tænke godt nok kunne Akumetsu brække hans arm 3 steder før han kunne nå at sige noget med mere end 5 ord men han så ud til at han ville ingen gang kunne slå ham uden selv at det gjorde ondt på ham selv men det var også fordi hans jakke var for stor til ham
|
|
Aurelia
New Member
|
Post by Aurelia on Oct 26, 2012 23:08:28 GMT 1
Knap havde Aurelia nået at trykke på kameraet før noget bankede ind i containeren og hun var nær væltet af rystelsen og forskrækkelse. Hun stilte sig ned på hug og havde hænderne på pladen under hende. What the hell? Hun gravlede hen til kanten og stak hovedet ud så hun lige kunne se ned. Hun var ikke særlig sikker på hvad der foregik dernede, men de larmede da godt nok meget dernede. Hurtigt fik hun kameraet frem og klikkede nogle gange inden hun hurtigt hev sig tilbage. Det ville være træls at blive opdaget. Efter lidt tid stak hun hovedet ud over kanten igen. Det kunne jo være der skete noget nyt.
|
|
|
Post by akumetsu on Oct 26, 2012 23:31:56 GMT 1
Akumetsu sagde så roligt en normal person ville i samme situation med panikken helt tydeligt for alle "jamen bulldog jeg kan ikke lave en motor som kan passe end i en bil hvis det kunne køre hurtigere end en flyvende maskine med ild bag i" han vidste godt det ville lyde ufatteligt dum hvis andre hørte det men bulldog havde det svært med at holde ham oppe og tænke på et svar samtidig men cirka efter et minut sagde bulldog "du laver bil hurtigt ... Jeg ikke hiver en hoved at ... dig" Akumetsu havde brug for noget han kunne ødelægge bulldogs koncentration og han kom til at se op og fik øje på en rød håret kvinde faktisk rat køn og fik en ide og sagde bedene til hende "lidt hjælp tak"
|
|
Aurelia
New Member
|
Post by Aurelia on Oct 26, 2012 23:38:19 GMT 1
Aurelia havde siddet musestille deroppe og lyttet. Det virkede ret underligt det der foregik dernede, og hun havde ingen idé om hvad der foregik. Hun havde helt automatisk lagt sin højre hånd ned til sin ankel hvor den ene af hendes pistoler sad. Det var mest af alt en reflex for hun regnede ikke med at bruge den. Hun satte hovedet lidt undrende på skrå da de pludselig snakked eom motorer. Noget hun ikke rigtig forstod noget af, men det kunne være spændende at finde ud af. hun bed sig dog lidt i læben, da det gik op for hende at manden var i lidt større problemer end som så. Hvad kunne hun gøre. Jo hun kunne forsvare sig, men han så rimelig buff ud den der bulldog. Mandens ord mod hende fik hende til at indse, at nu var der ingen vel tilbage. Bulldog kiggede op og Aurelia kunne lige så godt droppe at holde sig skjult. Hun fik i løbet af få sekunder rejst sig og sprang ud over kanten så hun landede med fronten mod containeren og de to mænd. Hun havde begge pistoler i hver sin hånd og kameraet hængende ned af sidden med remmen op over skulderen. Hvad havde hun nu roddet sig ud i..
|
|
|
Post by akumetsu on Oct 27, 2012 0:05:43 GMT 1
i selv samme øjeblik bulldog kiggede op efter kvinden slog Akumetsu lyn hurtigt på den arm som holdte ham oppe og et højt smerte udbrud fra bulldog og gav slip på ham og han en knippel fra hans jakke og sagde helt rolig "du burde få flere hjerneceller" og slog ham i hovedet så han var bevidstløs og nok ikke miste for mange hjerneceller at det og for at slutte det hele af med stil kastede han knippel og åbnede jakken så knippel landet på sin plads og kvinden kunne se han ikke havde nogen muskler og lukkede jakken og sagde venlig mens han gik hen til hende "jeg kunne ikke have kommet ud at den lille diskussionen uden din hjælp"
|
|
Aurelia
New Member
|
Post by Aurelia on Oct 27, 2012 12:09:55 GMT 1
Aurelia blev overrasket over hvor hurtigt det hele lige pludselig gik. Bulldog lignede en fyr som kunne banke snotten ud af enhver og i løbet af ingen tid, lå han nu bare der på jorden, bevidstløs og lignede en der slet ikke var så farlig som han udgav sig for at være. Hun holdte stadig begge sine pistoler ud fra sig i strakt arm i hver sin hånd. Hun trak vejret hurtigt og en smule ud af tagt. Hvordan kunne den mand slå så hårdt og være så stærk når han stort set ingen muskler havde? Som han gik hen mod hende, sank hun langsomt sine hænder, men var stadig på vagt. "Så lidt.. Hvad var i oppe at skændes om?" spurgte hun rolig, men stadig lidt skeptisk, da hun jo tydeligvis havde med en farlig mand at gøre.
|
|
|
Post by akumetsu on Oct 27, 2012 12:45:57 GMT 1
Akumetsu så på Bulldog og sagde "han ville have jeg skulle lave en rumskib motor om til den passede til hans bil og jeg prøvede at forklare ham at det kunne jeg ikke men vi må hellere komme væk inden han vågner" og gik tættere på hende og sagde venlig "tage det roligt jeg er ikke så farlig som det ser ud til og jeg giver en drink som en tak for din hjælp" da han havde sagt det begyndte Bulldog at bevæge sig og han sagde "og denne gang har jeg ikke den mindste chance for at slå ham" man kunne høre en smule frygt godt nok var det skuespil men han ville ikke lave for meget opmærksomhed på ham selv
|
|
Aurelia
New Member
|
Post by Aurelia on Oct 27, 2012 13:29:10 GMT 1
Aurelia som ikke havde forstand på motorer what so ever, så en anelse disorienteret ud, men nikkede blot til hans ord. "Fair..." sagde hun kort for hovedet. Hvad skulle hun ellers sige. Hun var stadig en smule forvirret over situationen, men hun valgte at slappe mere af, selvom hun stadig var lidt skæptisk. man vidste aldrig hvad for nogle typer man mødte herude. "Sorry, jeg kan godt være lidt jumpy.. skal nok prøve at slappe af" sagde hun og slappede mere af i armene og satte pistolerne tilbage på plads i bæltet. Aurelias blik faldte på bulldog og nikkede til mandens ord. "uf. yeah så må vi nok hellere forsvinde." sagde hun med et lille grin og begyndte at gå væk fra området i et rask tempo.
|
|
|
Post by akumetsu on Oct 27, 2012 13:51:30 GMT 1
Han grinede selv kort mens han gik efter hende og han måtte lige finde ud af lidt om hende for at være sikker på hun ikke ville tale for meget om ham til hendes venner så han sagde efter de var et par gader væk "mit navn er forresten Feda'Gazu Akumetsu vas Idenna de fleste kalder mi bare for Akumetsu" han gik hurtigt igennem sin hukommelse efter der var en bartender klon i nærheden og fandt det efter et par sekunder der var en i en lille sted ikke så langt der fra og det bedste var at han var 20 år ældre end ham selv så deres ligheder var meget små
|
|
Aurelia
New Member
|
Post by Aurelia on Oct 29, 2012 18:10:15 GMT 1
Aurelia vidste godt at hun havde en fantastisk evne til altid at rode sig ud i problemer, eller i hvert fald en masse mærkelige sager. Hun drejede roligt sit hovede i mandens retning og lyttede til hans ord og nikkede da han var færdig. Hun sendte ham et venligt og rolig smil. "Mit navn er Aurelia Keegan." sagde hun venligt. Hun var ikke bange for at nogen ville komme efter hende, for hun kunne slippe igennem stort set alt. Hun var lidt usikker på hvor de egentlig var på vej hen. Men det måtte tiden jo vise på et eller andet tidspunkt. Det skulle ikke komme bag på hende hvis hun havde været der før, men man kunne jo aldrig vide sig sikker når hun var ude på sine mærkværdige vandringer.
|
|
|
Post by akumetsu on Oct 29, 2012 18:59:02 GMT 1
"Det er et fint navn Aurelia til en køn kvinde" sagde han smilende tilbage til hende han måtte lære mere at hende så han sagde nysgerrig "hvad laver du ellers når du redder folk" da han havde sagt det var de nåede til et meget lille sted på skiltet hvor halvdelen af lyset var gået ud skib bar og han smilede lidt undskyldende til hende og sagde "det er det eneste sted i nærheden som jeg kender" han ventede på hende hvad hun ville sige eller gøre
|
|
Aurelia
New Member
|
Post by Aurelia on Nov 1, 2012 21:41:35 GMT 1
Aurelia smilede og man kunne ane en lille lyserød streg hen over hendes kinder. Hun kunne godt lide at få komblimenter og vil da godt indrømme at hun nogle gange hørte alt for mange i løbet af en aften i byen. Men hver eneste gang en kombliment ramte hende bliv hun lidt rød i kinderne. Ikke at hun blev mere genert af det, men det var en rar følelse. "Tak" sagde hun blidt og vendte blikket mod vejen igen. Hun kendte ikke dette område så godt, men ikke nogen grund til at blive nervøs endnu. hun smilede skævt ved hans spørgsmål og kiggede ned på sit kamera og op på Akumetsu igen. "Jeg er fotograf og deltids model." sagde hun roligt og venligt. "Hvad med dig? hvad render du rundt og laver siden du kommer sådan i problemer?" Aurelia var selvfølgelig blevet nysgerrig og ville gerne vide hvad han var for en. man kom jo ikke i problemer for ingenting. hun smilede venligt til ham. "that alright.. Der ser rimelig hyggeligt ud" sagde hun med et lille grin
|
|
|
Post by akumetsu on Nov 1, 2012 22:01:55 GMT 1
akumetsu grinede kort og sagde "jeg laver lidt af alt men de sidste par måneder har jeg lavet folks biler selv om jeg altid har haft lyst til at lave film" og han gik ind i bar lige inden for døren var der en computerskærm man kunne se det var fra den sidste århundrede den havde ingen stemme kontrol så man skulle røre skærmen for der skete noget og en dør som førte til et rum kunne passe til kundens ønsker og sagde "er der et sted du vil drikke Aurelia"
|
|
Aurelia
New Member
|
Post by Aurelia on Nov 1, 2012 22:19:52 GMT 1
Aurelia lyttede eftertænksomt til hans ord og nikkede. "Så burde du følge din drøm" sagde hun venligt med et varmt smil på sine læber. "Det ville jeg gøre" sagde hun roligt og gik roligt med in i baren. Hun vidste ikke rigtig hvor det her førte hen, da hun aldrig havde været der før, men hun havde ikke noget imod at følge med. "You choose" sagde hun med et smil og fik rettet på kameraet så det ikke sad og irriterede hende ned af siden. Hun tjekkede lige hurtigt om det havde fået skrammer inden hun lod det hvile ned af hendes anden side. Det havde været et dyrt kamera og hun havde ikke tænkt sig at det skulle gå i stykker.. Ikke hvis hun da kunne slippe for at det ville ske. Dertil var der nogle ret gode billeder derpå i øjeblikket.
|
|